Απάντηση: Tο βασικό που καίει και τώρα ο κινητήρας σας και θα αναμιγνύεται με το υδρογόνο που θα παράγεται από το αυτοκίνητο σας με μια διαδικασία που την ονομάζουμε "ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ".
Απάντηση: Η Διάσπαση του νερού (H2O) στα αέρια συστατικά μέρη του, το υδρογόνο (H2) και το οξυγόνο (O).
Απάντηση: Όλα παραμένουν ως έχουν. Έχεις τον ίδιο κινητήρα και διατηρείς το καύσιμο σου, ως κύριο καύσιμο. Τοποθετούμε στον χώρο του κινητήρα σας την συσκευή ηλεκτρόλυσης, η οποία τραβά το απιονισμένο νερό που έχουμε αποθηκευμένο σε μια δεξαμενή και αυτή παράγει υδρογόνο, όπου μαζί με το οξυγόνο οδηγείται μέσω της πολλαπλής εισαγωγής στον θάλαμο καύσης.
Απάντηση: Ελάχιστη. Καταναλώνει ενέργεια 7-10 Αμπέρ από την μπαταρία και λειτουργεί μόνο όταν εκκινήσεις τον κινητήρα και διακόπτεται με το σβήσιμο. Φαντάσου ότι όταν πατάς το κουμπί για το πίσω θερμαινόμενο τζάμι, καταναλώνεις ενέργεια 30 Αμπέρ!!
Απάντηση: Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με το καύσιμο σας (π.χ. Βενζίνη) και επιταχύνει την ανάφλεξη της. Έτσι αυξάνεται η ταχύτητα καύσης και ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (π.χ. πετρέλαιο + υδρογόνο) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (90%), τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό, που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στην απόληξη της εξάτμισης. Αρκετές από τις επικαθήσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Έτσι μετά από το δεύτερο γέμισμα απαιτείται αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού, άμεσα.
Απάντηση: Όχι δεν πειράζουμε απευθείας τον εγκέφαλο. Τα σημερινά αυτοκίνητα, είτε λειτουργούν με βενζίνη, είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο, έχουν την λεγόμενη μονάδα διαχείρισης κινητήρα (ECU) η οποία δέχεται κάποιες πληροφορίες σε ανάλογες φάσεις λειτουργιάς του κινητήρα (π.χ. ρελαντί, επιτάχυνση, σταθερή πορεία κ.α.), από διάφορους αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι στον κινητήρα μας. Η ομάδα της HHO powerkit χρησιμοποιεί microprocessor τεχνολογία για να επεμβαίνει στην μονάδα διαχείρισης του κινητήρα και να τη βοηθά να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.
Απάντηση: Σε όλα τα οχήματα ανεξάρτητα από το καύσιμο που καίνε. Ι.Χ, ΦΟΡΤΗΓΑ, ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ, ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤA, ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ.
Απάντηση: Οικονομία στο βασικό καύσιμο από 20%-40%
Αύξηση της ροπής του κινητήρα κατά 1,5-2 χιλιόγραμμα.
Σχεδόν μηδενισμό των καυσαερίων
Μέσο όρο 40% σε πραγματικές μετρήσεις κατανάλωσης, εξοικονόμηση
καυσίμου σε μεικτό κύκλο λειτουργίας.
Μείωση των εκπομπών CO2
Μειώνει την θερμοκρασία του κινητήρα. Η Καύση γίνεται σε πολύ
χαμηλότερες θερμοκρασίες. Με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζουμε το
σοβαρότερο πρόβλημα των κινητήρων που υπέστησαν μετατροπή για να
καίνε υγραέριο.
Χαμηλότερο θόρυβο του κινητήρα. Αυτό οφείλεται στην λιγότερη καύση
που συντελείται.
Απάντηση: Να συμπληρώνετε απιονισμένο νερό στην δεξαμενή, όταν τελειώσει αυτό. Κατάλληλος εξοπλισμός (monitor) θα σας το υπενθυμίζει, ο οποίος τοποθετείται στην θέση του πίνακα οργάνων.